Madama Butterfly, amb El bus de l'òpera
El projecte social de NovAria Artists. Viu la millor òpera per 5 €.
Divendres 23 de maig, puja a El bus de l'òpera i vine a gaudir de Madama Butterfly, la gran òpera del compositor italià Giacomo Puccini, a l'emblemàtic Teatre Casino de L'Aliança de Poblenou.
El bus de l'òpera és el nou projecte social impulsat per la companyia NovAria Artists, amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, nascut amb l'objectiu d'acostar l'òpera i d'altres gèneres musicals clàssics als barris, sectors i col·lectius més desafavorits de la ciutat. Es tracta d'oferir 50 entrades a un preu pràcticament simbòlic, amb el transport inclòs, per tal de facilitar-hi l'assistència a tot tipus de famílies.
L'autobús sortirà el mateix divendres 23 de maig, a les 18h45, del Passeig Valldaura amb Avinguda Rio de Janeiro. En acabar la funció (22h30), tornarà els participants al mateix lloc.
Per venir a gaudir d'aquesta funció, n'hi ha prou de comprar el bitllet d'anada i tornada a un preu simbòlic de 5 €.