Per motius aliens a l’Ajuntament d’Alcarràs l’espectacle “Núvols per nadons” no es podrà fer i, en el seu lloc es representarà “30 elefants sota un paraigua” de la mateixa companyia
Un vell mariner.
Fa molts anys.
Vaixell petit.
Setmanes al mar.
Descobrir, diuen que per primera vegada, una terra inabastable per qualsevol brúixola: el delta dels 30 elefants sota un paraigua.
30 elefants, aixoplugats de mentides.
El naixement, les esperances, els somnis i els records dels que ja no hi són.
30 elefants, aixoplugats de mentides, sota un paraigua, s’obren pas en els camins enrevessats de la matinada.
Un espectacle sense complexes per a nens i nadons sensibles. El moviment, la narració i la música vinculen adults i nadons en el món de les emocions.
Espectacle recomanat per la Red de Teatros.
Aquest espectacle es representarà damunt l’escenari amb el públic i els intèrprets junts.
Les entrades són no numerades i el públic s’anirà col·locant en ordre d’entrada.
Tothom necessita entrada: nadons, infants i adults.
A partir de 0 fins a 3 anys.
Venda d’entrades a partir del 27 de gener al CCM Lo Casino de dilluns a divendres de 10h a 14h, a https://www.alcarras.cat/entrades i a taquilla 30 minuts abans de l’espectacle. L’obertura de portes serà 15 minuts abans de començar.